piątek, 22 kwietnia 2016

Gadżety #4

Witam.
Jak tam po szkole? Nareszcie doczekaliśmy się weekendu! W piątek możemy śmiało odpocząć czytając książkę, oglądając telewizję albo... przeglądając gadżety, które przygotowałam na dzisiaj. :D



Nie mogło zabraknąć słodkiego, pluszowego misia z koszulką z obrazkiem, które w tej chwili służy jako tło na naszym blogu. To nic specjalnego, ale przyznam, że czasami lubię najprostsze, klasyczne rzeczy. (:


Kojarzycie te niesamowicie oryginalne, kolorowe trampki, których wszędzie pełno? Różnorodne wzorki, plamki, kwiaty... tu chciałam uzyskać podobny efekt, wykorzystując nasz nagłówek. Chyba nie jest tak źle. D:


A tu... czerwona torba na zakupy z awatarem Malwiny! 8) Szczerze? Z tego dzieła jestem najbardziej zadowolona, haha. Obrazek stary, niektórzy może kojarzą nasz skateparkowy nagłówek? :D
Tak wyszło, że usunęłam nasze ostatnie, przerobione awatary, których użyłam na nagłówek wiosenny i dlatego nie mam za bardzo aktualnych materiałów. Mam nadzieję, że do kolejnego posta uzbieram coś nowszego :P



Piękny, bialutki plecak, idealny na wiosnę! Szkoda tylko, że niedługo są wakacje... :v
Co tu dużo mówić? Plecak jest po prostu z motywem gry. Dodatkowo obsypałam go czarnymi serduszkami - mało oryginalnie, wiem, ale innego wyjścia nie widziałam. :/

Zostawiam was z sondą, a na następny raz obiecuję zadbać o nasze aktualne zdjęcia, a tym samym - o więcej gadżetów!

Get scared.

5 komentarzy:

  1. Ja zawsze gadżety kupuję w https://4gift.pl gdyż chcę aby taki gadżet w formie prezentu był jak najbardziej oryginalny. Jak dla mnie lepiej jest pomyśleć i chwilkę powybierać, aby mieć pewność, że taki prezent przyniesie wiele szczęścia. W końcu bycie oryginalnym popłaca gdyż wręczając oryginalny gadżet naprawdę możemy sprawić dużo frajdy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie gadżety są świetne i myślę, że każdy z nas lubi dostawać tego rodzaju prezenty. Ja swojemu facetowi również lubię robić niespodzianki z zaskoczenia. Całkiem niedawno dostał ode mnie papierośnicę https://forhim.pl/22-papierosnice i wiedziałam, ze to będzie trafiony prezent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na dobrą sprawę jest cała masa gadżetów, które nadają się na prezenty i w sumie to od nas zależy co komu będziemy wręczać. Ja jestem przekonany, że jeśli chodzi o prezent dla babci to w https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-babci na pewno każdy z nas znajdzie całą masę różnych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat jeśli chodzi o same gadżety to myślę, że jest ich cała masa i to od nas przede wszystkim zależy na co postawimy. Moim zdaniem jeśli ktoś chce mieć firmowe gadżety to warto zapoznać się z https://www.informationhouse.pl/5-niewielkich-gadzetow-ktore-podkreslaja-profesjonalizm-firmy/ gdzie wspomniano właśnie o takich gadżetach reklamowych.

    OdpowiedzUsuń