czwartek, 21 kwietnia 2016

Quiz #4 - Jak dobrze znasz administrację bloga? :|

Dzień dobry!
Przygotowałam dla Was 'quiz' o administracji bloga. Co prawda, niedawno był quiz, ale to przecież nie stoi mi na przeszkodzie, aby zrobić kolejny. Dziś mam po prostu 'dzień na pisanie postów', a uwierzcie mi, nie zdarza się to najczęściej.

Ciekawa jestem, jak dobrze nas znacie. Przecież czytelników jest tu coraz więcej, ale połowa z nich pewnie nic o nas nie wie. No cóż, postanawiam to jakoś zmienić, proponuję więc nagrody za poprawne rozwiązanie quizu:
I miejsce - skarbonka x2, świeca x3, ramka na zdjęcie
II miejsce - skarbonka, świeca, balon z napisem 'LOVE' (dałem ci balon z wielkim LOVE, bo kamienie są dla... ślimaków XD)
III miejsce - czekoladki x3, kwiatek w wazonie
Dla każdego, kto nie zajmie miejsca, a odpowie poprawnie, przygotuję dyplom. Nagrody już są Wam znane, teraz przedstawię zabawę:

Starałam się wybrać pytania, na które odpowiecie bez wahania. Może niektóre są podchwytliwe. Jeśli obrazek jest niewidoczny, kliknijcie, a ukaże Wam się w nieco większym rozmiarze.

No to do roboty!

Rosalie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz