sobota, 21 maja 2016

Z nielubianego stwórzmy coś fajnego #4

Cześć ;)
Trochę mnie nie było, ale niestety nie dałam rady pisać, mam za sobą naprawdę ciężki tydzień. Nie mniej jednak teraz wracam i w najbliższym czasie raczej będę pisać.
Okej, przejdźmy do posta.Ta seria trochę zaginęła w akcji, toteż zamierzam ją odnowić. Prowadzona jest ona dzięki uprzejmości ekipy bloga Awataria na językach.

Na początek wybrałam ten oto żakiecik, przyznam, że niezbyt mi się podoba.


Powstała taka oto stylizacja:


Kolejnym ubraniem, za którym nie przepadam są poniższe spodenki.


Zrobiłam taką stylizację:



Tym razem jest niestety bez cenników, ponieważ mój komputer postanowił pobrać aktualizację i się wyłączył, a wraz z nim ceny zapisane w notatniku... :)

Pozdrawiam :D

Agata (Ania).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz