niedziela, 22 maja 2016

Anime #8

Dzień dobry!
Ten post miał ukazać się wczoraj, ale wpadła do mnie z wizytą przyjaciółka, z którą się dłuugo nie widziałam, więc blog musiał zaczekać. No dobrze, przejdźmy do obiecanego Anime, a w nim.. Espeona!
Tak, kolejny pokemon i kolejna ewolucja Eevee'go, haha. Pokemon występujący od bodajże II generacji, rodzaju psychicznego. Posiada smukłe łapy, liliowe futerko, ciemne oczy, długi rozdwojony ogon i czerwony klejnocik na czole.


Prawda, że słodki? *o* A tak Espeon wygląda w wersji awataryjnej: 



Ta dam! Powiem Wam, że nawet ładnie mi to wyszło. Szczególnie jestem zadowolona z butów (pierwszy raz haha), rękawiczek, sukienki i tego uroczego klejnocika. Chciałabym, żeby taki diamencik był dostępny na Awatarii. 
Kompletnie nie podobają mi się uszy ;_; Jak pewnie zauważyliście, pozbyłam się tych takich.., nie wiem jak je nazwać... może lepiej Wam to pokażę haha: 



Zwyczajnie nie potrafiłam tego przedstawić :/
No dobrze, mam nadzieję, że Espeon się Wam podoba :D Piszcie swoje opinie w komentarzach!
A ja chciałabym Was przeprosić za tak krótki i dziwnie napisany post, ale bardzo się spieszę.

Miłego dnia!
Avis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz