czwartek, 5 maja 2016

→Kilka informacji←

Dobry wieczór.
Ten post będzie miał charakter tylko i wyłącznie informacyjny, więc jeżeli kogoś nudzi czytanie takich rzeczy to niech lepiej przejdzie do innych notek :D.
Pierwszą sprawą do wyjaśnienia jest moja nieobecność. Zobowiązałam się do pisania postów codziennie, na pewno pamiętacie, wszystko szłoby jak po maśle gdyby nie to, że miałam kłopoty z internetem, ponieważ dostawca postanowił coś tam zmodernizować, aby polepszyć szybkość internetu i przez te działania nie miałam dostępu do bloga, Nk, Fb i gry przez dwa dni. Oczywiście dostałam wiadomość na e-mail, że będzie przerwa, ale genialna ja przecież nie sprawdzam prywatnego e-mail'a, bo po co? Na szczęście wczorajszego wieczora sygnał wrócił, a tym sposobem wróciłam także ja do rzeczywistości ^^ swoją drogą ci od neta spisali się, bo wszystko teraz śmiga jak samolocik :>.
Kolejną sprawą są serie prowadzone przeze mnie. Dużo ostatnio się ich narobiło, więc aby nie zostawać w tyle z niczym postanowiłam kilka wycofać i zostawić te, które najbardziej Wam się podobają. Poniżej wstawię wszystkie moje dotychczasowe serie i zobaczycie, które zostaną, a które opuszczą blog.

SPIS SERII, KTÓRE BĘDĄ KONTYNUOWANE PRZEZE MNIE: 
  • Kropka w kropkę
  • Kreatywni czytelnicy
  • Rozmowy w toku
  • Shopping Queen
  • Ocenianie blogerów
  • Popraw błędy
  • Rozgryź słowo
  • Tak to leciało!
  • Wolałabyś...?
  • Czy jesteś mądrzejszy od...?
  • Awawizja
  • Bloger Miesiąca
  • *Warto wiedzieć (teraz "Moim zdaniem", ponieważ postanowiłyśmy połączyć serię moją i Rosalie, bo były one takie same lecz pod inną nazwą). 
  • *Gwiazdy Tygodnia (od teraz prowadzącą tej serii będzie Monika)
 SPIS SERII, KTÓRYCH NIE BĘDĘ KONTYNUOWAŁA:
  • Invent & Sing
  • Koło Fortuny 
Zostaje z nami dwanaście moim zdaniem najlepszych serii + do tego "Warto wiedzieć" (teraźniejsze "Moim zdaniem") oraz "Gwiazdy Tygodnia".  Mam nadzieję, że teraz jakoś łatwiej będzie mi się z tym wszystkim połapać.
Życzę miłego wieczoru!
//Anarchistka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz