sobota, 14 maja 2016

Aranżacje wnętrz #11 - łazienka

Cześć :)
Kilka osób prosiło mnie o pomysły na urządzenie łazienki. Przyznam, że ja sama miałam i przy okazji remontów zawsze mam dylemat przy urządzeniu owego pomieszczenia. Poniżej znajdują się godne uwagi urządzenia łazienek, zobaczmy.


Właścicielką tego pomieszczenia jest Kupuj Adidas. 
Bardzo podoba mi się ta łazienka (nie zwracajmy uwagi na zepsute jacuzzi). Wszystko jest moim zdaniem dobrze ułożone, świetnie dobrany jest kolor parkietu, obrazy komponują się z jaśniejszą ścianą, a całość uzupełniają drzwi. Prezentuje się to genialnie.


Ta łazienka należy z kolei do Can Fly.
Tutaj jest nieco na odwrót niż w poprzedniej łazience, bowiem podłoga jest jasna, a ściany ciemne. Prezentuje się to jednak równie dobrze z meblami z tego kompletu, całość fajnie uzupełniają dekoracje i świetny dywan rozłożony na środku. Fajna łazienka. Te meble są moim zdaniem najlepsze do łazienek, najciekawiej się prezentują i z wieloma rzeczami można je połączyć.


Na koniec przedstawiam Wam łazienkę według mojego pomysłu. Pomieszałam komplety mebli, kolory ścian i drzwi, a całość moim zdaniem wygląda całkiem w porządku.

Nie macie pomysłu na jakieś jeszcze pomieszczenie? Z chęcią pomogę!

Agata (Ania).

2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urządzanie łazienki to super sprawa. Pod warunkiem że ma się pod ręką pomoc profesjonalistów. Teraz jest wiele możliwości i rozwiązań, z których można z łatwością skorzystać. Chociażby takie projektowanie online https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/lazienka . Bardzo popularna opcja wśród osób, które chcą od nowa zaaranżować wnętrza.

    OdpowiedzUsuń