piątek, 20 maja 2016

Gwiazdy tygodnia #12

Cześć!
Co tam u was? Mnie wyjątkowo szybko zleciał cały ten tydzień, a teraz pozostaje mi tylko celebrować ten wspaniały weekend. Pogoda też jest niczego sobie - czuję wakacje coraz bliżej ^^ Do dwumiesięcznego wypoczynku zostało niewiele, a teraz przechodzimy do gwiazd tego tygodnia.

Artbook tygodnia:


Wow! Ten bardzo realistyczny obrazek dopracowany jest w każdym, nawet najmniejszym calu. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Wielkie brawa z mojej strony :P

Look tygodnia:


Dzisiaj moją uwagę przykuła JANET i jej fascynujący ubiór. Tak jak tydzień temu, do stylizacji wykorzystano złociste elementy - czyżby gracze polubili ten kolor? :D

Film tygodnia:


Autor: CatAvaBlog

Tym razem przychodzę do was z krótkim teledyskiem w wykonaniu jednej z naszych rosyjskich sąsiadek. ^^ Film ma niby proste wykonanie, ale jednak jest w nim coś, co przyciągnęło moją uwagę. Podoba mi się taki dobór efektów. Polecam sprawdzić kanał autorki - może znajdziecie tam coś dla siebie? 


Get scared.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz