sobota, 28 maja 2016

Ubrania gwiazd #45

Dobry wieczór!
W tej odsłonie Ubrań Gwiazd postanowiłam odwzorować strój polskiej piosenkarki, która pojawiła się w Waszych propozycjach.


Agnieszka Barbara Chylińska – polska wokalistka i autorka tekstów, a także osobowość telewizyjna. Członkini Akademii Fonograficznej ZPAV. W latach 1994–2003 członkini rockowego zespołu O.N.A. Następnie w latach 2003–2006 wokalistka formacji Chylińska. Od 2009 roku prowadzi działalność solową, kiedy to ukazał się jej debiutancki album solowy zatytułowany Modern Rocking, stylistycznie nawiązujący do nurtu dance i pop.



Ubiór prosty, a jakże czasochłonny... no nic, z efektu jestem przynajmniej zadowolona. :P Sukienka jest bardzo zwyczajna, wyróżniająca się jedynie asymetrycznymi wykończeniami na ramionach. Dodatkowo stworzyłam ciemne rajstopy, które nieźle mi wyszły, zwłaszcza że pierwszy raz robiłam taki... "niepełny" kolor (wiadomo o co chodzi). Zrobiłam też buty (wow!) - nie na obcasie, jak w oryginale, ale zwykłe baleriny na płaskiej podeszwie. Uważam, że one najlepiej się nie prezentują, bo są trochę koślawe (ale jak już wszyscy wiemy - nie umiem robić butów). :|

Tak czy owak, strój wyszedł całkiem dobrze. A wy jak go oceniacie? ^^
Proszę też, abyście zostawili tutaj kolejne propozycje gwiazd, których stroje chcielibyście w przyszłości obejrzeć.


Get scared.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz