poniedziałek, 30 maja 2016

Stylizacje

Hej!
Wielkimi krokami zbliżamy się do zakończenia roku szkolnego, a tym samym - do wakacji! Pogoda ciągle się polepsza, więc może warto dostosować swój wygląd do letniego klimatu? W tym celu przygotowałam dwie ciekawe stylizacje.


Cennik:
Fryzura - 19 G
Brwi - 380 S
Cienie - 2 G
Oczy - 3 G
Stras - 980 S
Róż - 2 G
Usta - 3 G
Razem: 29 G i 1360 S

W kwestii makijażu, lato kojarzy mi się z mocniejszymi szminkami, ot tak. ^^ Dlatego dzisiaj głównie takie kolory wykorzystałam. Powyżej widzimy typowy schemat popularnych oczu i ust, z nutką mniej spotykanych barw. Zielone cienie przez swój kolor są bardziej widoczne, pomarańczowe usta genialnie przypominają o nadchodzącym lecie, a róż na policzkach zostawiłam delikatny - żeby wszystko pasowało, a jednocześnie żeby nie przesadzić. Jestem jak najbardziej za takim wyglądem!


Cennik: 
Fryzura - 12 G
Brwi - 380 S
Cienie - 3 G
Oczy - 5 G
Strasy - 3 G
Róż - 2 G
Usta - 3 G
Razem: 28 G i 380 S

Tutaj stworzyłam identyczną propozycję jak jej poprzedniczka. 8) Typowy schemat "oczy + usta", w połączeniu z wyrazistymi kolorami! Tym razem wybrałam żółte cienie oraz mocną, różową szminkę - wydaje mi się to bardzo trafnym zestawem. Dorzuciłam strasy, aby nie było tak nudno, a róż nadal jest delikatny.

Moje twory jak zwykle podlegają Waszej ocenie - w sondzie, jak i w komentarzach.


Get scared.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz