piątek, 13 maja 2016

Gwiazdy tygodnia #11

Witam ponownie. 8)
Jak co piątek, moim zadaniem jest przedstawienie Gwiazd tygodnia. Przeszukując internety i grę udało mi się wyłonić moje najlepsze 'zdobycze'.

Artbook tygodnia:


Na pierwszy rzut oka, praca wydaje się zwyczajna, ale wcale taka nie jest.Wystarczy spojrzeć na rysy twarzy - szczegóły są genialnie dopracowane, a najlepiej prezentuje się bardzo realistyczny nos. Wszystko jest po prostu niesamowite, brawa dla twórcy tego dzieła! :D

Look tygodnia:


Swoim strojem zaciekawiła mnie Milka. Nigdy jeszcze nie spotkałam podobnego połączenia ubrań, ale to dobrze! Plus za oryginalność. Ubiór prezentuje się bardzo dobrze. Jestem pewna, że osoby lubiące pokazać trochę oryginalności mogą skorzystać z takiej propozycji.

Film tygodnia:


Awataria: KaeN & Cheeba & WdoWA "Zbyt Wiele" (Teledysk)
Autor: Bestiaaa

Wykonanie świetnie przemyślane, efekty dobrze dobrane - nie mam się do czego przyczepić, więc polecam! I muszę się też przyznać - lubię tę piosenkę. :v 

Pozdrawiam,
Get scared.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz