sobota, 28 maja 2016

Totalna porażka Awatarii #1

Cześć!
Dziś mogę rozwiać wszelkie wątpliwości i oznajmić Wam, kto wygrał i kto odpadł. Ale zaraz, zaraz! Najpierw może przedstawię zadania, które musiały wykonać drużyny!


Zadaniem drużyny Wizażystów było wykonanie makijażu, a Fotografów wykonaniem zdjęcia. Zadania są  banalne, prawda? Więc nie rozumiem, dlaczego łącznie 9 osób nie przesłało swojej pracy. Tracicie szansę na nagrodę! Ale to już nie moja sprawa...


Najpierw przedstawię Wam prace drużyny fotografów:

Clarity:
brak pracy
Heart Attack:
brak pracy
Ciel:

Zdjęcie całkiem mi się podoba! Nie tylko Leo dostał Oscara. Szkoda tylko, że Ciel stoi tak.. sztywno xD
Ale mimo to, na jego konto trafia całe 8/10 pkt.!

RockBoy:

Ja też lubię rock, więc to zdjęcie również przypadło mi do gustu. Właściwie to nie wiem, do czego się tu przyczepić, a gapię się od dobrych pięciu minut. Nie pozostaje mi nic innego, niż dać 10 pkt...

Twoja Pani (dawniej Omega):

Wszystko bardzo mi się podoba, nawet ubrałaś się akurat do zdjęcia! Zdjęcie z kimś, propsy! Również przyznaję 10 pkt.

Julka:

Wow. Tu nie mam za bardzo co się rozpisywać, jedynie szkoda, że jest tak dużo tego wszystkiego... Jestem zmuszona dać 6/10 pkt.

Daisy:
brak pracy
Ms. Tomlinson:

Postawiłaś na to samo tło, co Julka! Tylko, że tutaj tych dodatków jest jednak za mało. Bynajmniej nie wygląda to tak źle. Ale i tak przyznaję 6/10 pkt.

Stay with Army:
brak pracy
Żelkowa:

brak pracy
Marcelina:
Marcelina źle mnie zrozumiała. Zrobiłaś zdjęcie w studiu, ale był to zwyczajny screen. Na domiar złego zdjęcie jest wstawione do dokumentu, więc nie mogę go dodać. Muszę przyznać 3/10 pkt.

 ***

To tyle! Właściwie to 6 osób oddało swoje prace, reszta nie... Zobaczmy, ile łącznie punktów zdobyli Fotografowie:

43/210 punktów!

Malutko. Naprawdę malutko. 
Teraz więc przyszła kolej na Wizażystów.
Ta drużyna mogła zdobyć najwyżej 105 punktów, ponieważ jedna osoba mogła ich zdobyć maksymalnie 5. Czemu? Trudniej jest zrobić makijaż, jest mniej elementów dla osób, które mają niższy poziom. 


A oto prace Wizażystów:

Relashio:

Szkoda, że to nie ja byłam modelką. Jedyne, co mi się nie podoba, to kolczyki obok brwi. Ale i tak daję 4/5 pkt.!

Decent:

No nieźle. Całkiem ładnie to wyszło, nawet do siebie pasuje. Ale i tak dam 4/5 pkt., ponieważ jednak jest tego nieco za dużo, lekki chaos.

Imperius:
brak pracy

Fanka:
brak pracy

Gratka:
brak pracy

Margaryna:

Wygląd bardzo ładny, prócz tych dwóch kolczyków na policzkach. Znowu daję 4/5 pkt...

Dziewczyna Daryla: 
Mega to wyszło, może trochę za mrocznie, ale nick zobowiązuje, nieprawdaż? Daję 5/5 pkt.

Seal Skin:
Na pierwszy rzut oka nic nie zauważyłam, a jednak! Hm, dałabym inny kolor, ale mimo wszystko nie jest tak źle - 3/5 pkt.

F*ckThisSh*t:
brak pracy
Gabriela Tokarska:
brak pracy

Oli.. Ruda..

Dodany również został mały element, co mi tam - przyznam 2/5 pkt., bo jakoś to kupy się nie trzyma. Te usta nie pasują mi do tego kolczyka.

***
Już koniec tych prac... zobaczmy ile punktów zdobyli Wizażyści:

22/105

Ech... tutaj również nie mogę Was pochwalić.

A więc kto przegrał?
Jeśli jesteście w miarę dobrzy z matematyki, jesteście w stanie obliczyć, że Wizażyści wygrali z różnicą jednego punkta!


Wpierw Wam powiem, że wszystkie osoby, które przysłały prace, czyli Ciel, RockBoy, Twoja Pani, Julka, Ms. Tomlinson oraz Marcelina otrzymują nietykalność!

Zagrożonymi osobami więc są: Clarity, Heart Attack, Daisy, Stay with Army i Żelkowa. Zobaczmy, jak zadecydowała drużyna.

 
 
 


No to już wiemy...
Daisy - 4 z 7 głosów
Stay with Army - 2 z 7 głosów
Żelkowa - 1 z 7 głosów

A więc z gry odpada Daisy! Wielka szkoda... ale cóż, trzeba żyć dalej. Nie każdy z drużyny zagłosował, ale tak to wygląda.

Ciekawe, kto odpadnie następnym razem?
Niech każdy uczestnik powtórzy sobie informacje nt. Awatarii... szykuje się mały quiz.

Rosalie 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz