sobota, 21 maja 2016

Totalna porażka Awatarii - drużyny

Cześć! ^^
Dziś wszyscy oficjalnie poznamy dwie drużyny, które przez część gry będą ze sobą rywalizować. Trochę musieliśmy na to czekać, ale to ze względu na to, że wymagało to trochę pracy. No więc tak - ogółem w każdej drużynie jest 11 uczestników. Przyznam szczerze, że organizacja takiej zabawy do najłatwiejszych rzeczy nie należy, ale przy odrobinie chęci jakoś to ogarnęłam :v

Na początku może przedstawię Wam wszystkich uczestników:
  1. Relashio
  2. Decent
  3. Ciel
  4. Oli.. Ruda..
  5. Fanka
  6. Omega
  7. Imperius
  8. Julka
  9. Daisy
  10. Heart Attack
  11. Gratka
  12. F*ckThisSh*t
  13. Clarity
  14. Margaryna
  15. Ms. Tomlinson
  16. Marcelina
  17. RockBoy
  18. Dziewczyna Daryla
  19. Stay with Army
  20. Natalia (Żelkowa)
  21. Seal Skin
  22. Gabriela Tokarska
Sporo, prawda? Mam nadzieję, że się nie pomyliłam. Jak już wspominałam, drużyny są dwie. Miałam lekki problem z podzieleniem uczestników, więc zadecydował o tym los. A oto pierwsza drużyna!


Fotografowie! Zostali oznaczeni 'wrzeszczącymi susłami'. Czy ta drużyna, podobnie jak w serialu, okaże się być lepszą? Trudno mi powiedzieć... Teraz zobaczmy, kto wylądował w tej drużynie:
  • Clarity, Heart Attack, Ciel, RockBoy, Omega, Julka, Daisy, Ms. Tomlinson,  Stay with Army, Natalia (Żelkowa) oraz Marcelina!
Niezły skład, przyznaję. Ale czy uda się Wam pokonać...


Wizażystów! Nazwy chyba są jak najbardziej związane z Awatarią, nieprawda? Już nie buduję napięcia, po prostu napiszę, kto wylądował w owej drużynie:
  • Relashio, Decent, Imperius, Fanka, Gratka, Margaryna, Dziewczyna Daryla, Seal Skin, F*ckThisSh*t, Gabriela Tokarska i Oli.. Ruda..!
Sądzę, że rywalizacja będzie niezła. Zapytacie z pewnością... 'po co mieliśmy wysyłać zdjęcia awatarów?'. Otóż dowiecie się w następnych postach...

A i jeszcze jedno - kapitanów wybierzcie sobie sami. To przecież Wasza w sumie sprawa. Nie musicie, ale wiadomo, wtedy jest łatwiej. A jeśli ktoś kogoś nie ma w znajomych, niech zgłosi się do mnie.


To chyba na tyle. Zadania prześlę każdemu indywidualnie...
TERMIN ODDAWANIA PRAC: 27 V !


Do zobaczenia już za tydzień, kiedy dowiemy się, kto odpadł, a kto wygrał...

Rosalie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz