piątek, 6 maja 2016

#6 Kropka w kropkę

Siema!
W kolejnym wydaniu postanowiłam przemienić się w...herbatę! Dotychczas to Wy proponowaliście mi w jaki strój mam się ubrać i w tej kwestii nic się nie zmienia, poza tym, że od dzisiaj możecie także proponować mi, abym przemieniła się w jedzenie, napoje itp. Mam nadzieję, że to będzie ciekawe urozmaicenie i spodoba się Wam to bardziej, niż suche stylizacje.

Pierwsza stylizacja będzie odwzorowaniem herbaty Lipton Tropical Fruit.
nie zwracajcie uwagi na wygląd postaci, ponieważ to moje fikcyjne konto, tylko i wyłącznie do potrzeb bloga.

Cennik:
  • Kapelusz-50G
  • Narzutka-65G
  • Top-17G
  • Spódniczka-70G
  • Skarpetki-20G
  • Buty-23G
Razem: 245G
Stylizacja bardzo mi się podoba. Rzadko widuję połączenie tych skarpetek z butami "Błękitnej gwiazdy", zaś kapelusza chyba nikt nie nosi, szkoda bo moim zdaniem, w niektórych stylizacjach byłby on świetnym zamiennikiem, albo dopełnieniem. Dominuje tutaj żółty, przełamany odcieniem niebieskiego. Musiało być jaskrawo, by w zupełności oddać blask tropik.

W kolejnym ubiorze wybrałam herbatę Lipton Alps-malina i borówka (polecam!)


Cennik: 
  • Czapka-43G
  • Top-12G
  • Narzutka-65G
  • Spódniczka-6G
  • Zakolanówki-33G
  • Buty-33G
Razem: 192G
Malina jest koloru czerwonego, lekko bordowego, zaś borówka to kolor granatowy lub niebieski. W tej stylizacji, udało mi się oddać obydwa owoce. Ciesze się, że nie użyłam tutaj zbyt wielu czarnych dodatków, które stały się już nudne i popularne. Jedynie buty, są czarne, ponieważ najlepiej zgrały się one zakolanówkami. Ta stylizacja trafia w moje gusta i powiem szczerze, że zakupie jeszcze zakolanówki i czapkę i będę tak chodziła bo ulicy :D.

Podobają się Wam moje stylizacje? Jeśli tak to zostawcie komentarz, napiszcie, co byście zmienili lub dodali. Nie zapomnijcie o kolejnych propozycjach, odwzorowania czegoś lub propozycji stylizacji (np. do klubu).

//Anarchistka


 
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz