piątek, 13 maja 2016

Ubrania gwiazd #44

Cześć! :)
Dziś chciałabym spróbować swoich sił w odzwierciedlaniu prawdziwych strojów. Mam nadzieję, że mi się to uda. Nie przypadkiem wybrałam... Ninę Dobrev!

'Nina Dobrev, właśc. Nikolina Konstantinova Dobrevа (bułg. Николина Константинова Добрева; ur. 9 stycznia 1989 w Sofii) – kanadyjska aktorka i modelka pochodzenia bułgarskiego. Znana głównie z roli Eleny Gilbert oraz Katherine Pierce w serialu Pamiętniki wampirów.' 
dzięki, Wikipedia!

Jest to jedna z moich idolek. No... prawie idolek. Pewnie głównym powodem jest to, że grała w moim ulubionym serialu, kojarzycie 'Pamiętniki Wampirów'? Chociaż.. może Eleny zbyt nie lubiłam, stała się taka dziwna w trzecim sezonie X D
Mniejsza! Zobaczmy, jaki strój postanowiłam odzwierciedlić:


Bardzo spodobała mi się jej spódniczka! Jest po prostu śliczna. W sumie tak samo jak nasza bohaterka. Bluzka i buty również niczego sobie... Zobaczmy jak wyszła mi w wersji awataryjnej:


Jak na pierwszą przeróbkę tego typu (a drugą w ogóle) nie jest tak źle. Najlepiej wyszła mi spódniczka, chociaż mogłam dodać więcej tych kwiatków, czy czegoś tam. Buty - no na awatarce trudno było zrobić na obcasie... a co do bluzki, to jest nawet fajna, jednak te usta wyglądają nieco jak placek. Dodałam również wisiorek, bo Nina również ma coś na szyi.

A co Wy myślicie o tym stroju, o moim odzwierciedleniu?

Rosalie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz