sobota, 7 maja 2016

Pixlr - jak wykonać proste logo dla strony?

Witam, witam. Jak wam mija sobota? ^^
Ten filmik miał pojawić się naprawdę dawno temu, ale z przyczyn niewiadomych (a raczej mojej cudownej pamięci :P) udało mi się go dodać dopiero teraz. Pomysł wyłonił się stąd, że swego czasu dostawałam sporo pytań, na temat tego, jak powstało nasze logo "ZA", jak można je zrobić, co trzeba posiadać, etc... Jak dla mnie najłatwiejszą odpowiedzią jest zrobienie filmu (szkoda tylko, że dopiero teraz, no ale cóż, lepsze to niż nic).



Spokojnie, spokojnie... "Dzieło" powstałe na potrzeby filmiku, na pewno nie zastąpi nam aktualnego loga. Zdaję sobie sprawę z tego, że nie należy ono do najpiękniejszych. D:
Dobrze, zostawiam was z tym filmem. Mam nadzieję, że jeszcze udało mi się komuś pomóc w tej kwestii.

Get scared.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz