piątek, 20 maja 2016

Powrót + Rebus

Cześć.
Pewnie po przeczytaniu tytułu domyśleliście się o co chodzi. Avis postanowiła się nawrócić i po baaardzo długiej przerwie znów zacząć pisać. Wielu z Was pewnie mocno zdenerwowałam moim miesięcznym (tak, chyba zleciał dobry miesiąc, a nawet półtora) urlopem. Chciałam wrócić wcześniej, ale tak wyszło, że moja przerwa trwała dłużej. Musiałam sobie wszystko poukładać, uporządkować. Kiedy już mi się to udało, przyszła nauka, konkursy i inne pierdoły, które niestety nie mogły czekać (pewnie polecą hejty, że znów zasłaniam się nauką, ale co tam :'D). Nie będę się rozpisywała, bo przecież najważniejsze jest chyba, że wreszcie wróciłam, co nie? Chyba, że za mną nie tęskniliście haha. Tak czy siak musicie się z tym pogodzić. Chcę Was jeszcze poinformować, że od 30 maja znów mnie nie będzie, bo jadę na wycieczkę, ale po powrocie znowu będę pisać normalnie. Nie przedłużajmy i zabawmy się w... rebus! Tak, wiem. Dziś licho, ale na jutro mam przygotowane Animę, więc już serdecznie Was zapraszam, haha.


Ok, oto rebus. Jest bardzo łatwy :D Mam nadzieję, że nie zrobiłam żadnego błędu i uda Wam się go szybko rozwiązać. Na pierwszą trójkę czekają dyplomy!

Powodzenia i widzimy się jutro,
Avis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz