piątek, 6 maja 2016

Gwiazdy tygodnia #10

Witam!
Od dzisiaj postanowiłyśmy z Anarchistką, że to ja spróbuję swoich sił w prowadzeniu tej cotygodniowej serii. Czy mi się uda? Zobaczymy. 8) Post tego typu będzie pojawiać się co piątek, a w razie gdybym nie miała możliwości w ten dzień, będzie można ujrzeć go w sobotę. 

Artbook tygodnia:


Coś pięknego! :') Jak zwykle nie mam słów na opisanie talentu naszych sąsiadów. Wykonanie jak i pomysł są genialne. Sama na pewno nie byłabym w stanie stworzyć czegoś takiego. Podziwiam ^^

Look tygodnia:


Swoim poczuciem stylu urzekła mnie dzisiaj Stay With Me. Zaprezentowała się w pięknej, złoto-białej z dodatkami czerni, stylizacji na lato. Nic dodać, nic ująć - podoba mi się ^^

Film tygodnia:



Na początek przyznam się, że bardzo spodobała mi się piosenka - wpada w ucho. W jej klimat wspaniale wpasował się czarno-biały film. Wykonanie świetnie przemyślane, a jakość teledysku jest na wysokim poziomie, dzięki czemu swobodnie można oglądać.

Pozdrawiam,
Get scared.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz