poniedziałek, 16 maja 2016

Totalna porażka Awatarii! - wprowadzenie

Heloł 8)
O serii 'Klucz do sukcesu' każdy miał inne zdanie. Chcę rozwiać wszelkie wątpliwości i po prostu ją przekształcić w coś innego. Jakoś za dużo osób jej nie poparło, no cóż. Nie owijajmy w bawełnę!

Zasady gry

Kojarzycie może 'Wyspę Totalnej Porażki' i jej kolejne sezony? Będąc mniejsza, uwielbiałam to oglądać. No dobra... nadal oglądam :3
Zasady są praktycznie te same, ale przecież nie każdy ogląda to co ja, więc postaram się to jakoś przedstawić. Zasady nie są zbyt skomplikowane.

22 zawodników dzielę na dwie drużyny. Obie drużyny rywalizują ze sobą, zadania będę wymyślać ja. Przegrana drużyna musi zagłosować na jedną osobę, która odpadnie z gry. 
Kto wygra zadanie, może zdobyć nietykalność. Wtedy nie można jej wyeliminować, ale tylko raz. Oczywiście nietykalność można zdobyć w każdym 'odcinku'.

Po jakimś czasie, drużyny zostają rozwiązane i każdy działa na swoją rękę. Wtedy ten kto przegra wyzwanie (dostanie najmniej punktów lub coś w tym stylu) odpada. W wyjątkowych sytuacjach będą odbywać się głosowania.

Nagrody

Wygrać może tylko jeden. No właśnie, wygrać. Ale co? Otóż vip'a na 20 dni, oficjalny dyplom oraz medal, zdjęcie z ekipą bloga i krótki wywiad. Prócz tych jakże wspaniałych nagród dorzucę jakiś prezent. :)

Chcę się zapisać. Co mam zrobić?

Wystarczy, że zaprosisz mnie na nk - http://nk.pl/#profile/49755445. Gdy przyjmę, napiszesz do mnie, że chcesz brać udział, a ja zapiszę Cię do listy. I tyle!


No więc tak. Mam nadzieję, że zdobędę chociaż kilku chętnych ;)

Rosalie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz