poniedziałek, 9 maja 2016

Porady związane z modą

Cześć.
Wszyscy już po szkole? Zgaduję, że tak. Ja niedawno wróciłam. :v Pomijając temat szkoły... kilka dni temu pod moimi poradami, znalazła się prośba od naszej czytelniczki o stylizację za S, ewentualnie do 30 G. Cóż, nie będę się poddawać na starcie i spróbuję zaprezentować jakieś ciekawe połączenia! :)


Zaczynamy od dwóch złocistych propozycji. Pierwsza jest w cenie 29 G (sukienka 13 G + buty 16 G) + troszkę S za bransoletki. Druga opcja dodatkowo ma rajstopy (5-6 G) oraz spinkę (4 G) i kolczyki. Myślę, że strój prezentuje się bardzo przyzwoicie i jest niedrogi. Według mnie warto w przyszłości zainwestować w żółte rajstopy, bo są świetnym dodatkiem w tym stroju, nawet bez spinki we włosach i kolczyków w uszach.


Teraz przechodzimy do czerwono-białych kompletów. W pierwszym ciężko było dobrać mi dodatek, więc postanowiłam, że wykorzystam rogi (6 G chyba) - jednak są one niekonieczne, szczególnie, że można je kupić tylko w okresie halloweenowym i nie wszyscy je posiadają. Wykorzystałam tutaj bardzo ładną sukienkę (24 G), świetnie komponującą się z butami "Assol" (1200 S chyba). Dorzuciłam też białe rajstopy (600 S chyba), które są tylko dla chętnych, więc nie uważam ich za nierozłączny element tego stroju. W wariancie drugim rogi zastąpił już droższy kwiat we włosach (17 G) i pojawiły się kolczyki (8 G) - tak samo jak rogi, dostępne tylko w halloween. Niskie rajstopy zastąpiłam dłuższymi (6 G), które można ubrać, lub nie - to już wedle uznania.

Czekam na wasze opinie w sondzie, jak i w komentarzach. Czy stroje zasłużyły na wasze uznanie? ^^


Get scared.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz