środa, 4 maja 2016

Aranżacje wnętrz #9 - salon

Cześć :)
Wiem, że ostatnio trochę długo mnie nie było, ale miałam tyle spraw na głowie, że na nic nie wystarczało mi czasu. Mam oprócz szkoły i nauki dorywczą pracę, której w ostatnim czasie szalenie przybyło i muszę to ogarnąć. Kończąc to przynudzanie mogę tylko stwierdzić, że na pewno będę teraz pisać.
Grałam sobie ostatnio w Awatarię, no i przy okazji zwiedzania mieszkań natknęłam się na kilka wartych uwagi salonów, które postanowiłam Wam pokazać.


Właścicielką powyższego salonu jest dorssa. 
Kiedy tylko weszłam do tego mieszkania od razu spodobał mi się salon. Kolory ścian, podłogi i drzwi idealnie do siebie pasują, co jeszcze lepiej dopełnił dywanik. Dzięki poustawianym naokoło siedzeń elementami dekoracji wszystko ładnie do siebie pasuje.



Ten salon należy natomiast do xnellx. Moim zdaniem ma w sumie coś ciekawego, wartego uwagi. Podłoga, duże drzwi, ciekawe krzesła i stolik oraz okno świetnie się komponują, tworzą spokojne pomieszczenie, natomiast ustawiony nieco dalej motor dorzuca więcej "pazura". Całość jednak mnie jakoś urzekła.


Trzeci i ostatni już salon należy do 6daisy9. Tutaj dominują ciepłe, promienne barwy. Jaśniutki parkiet, ściana ładnie współgrająca z drzwiami, gustowny dywanik. Kanapa i fotel również są w jasnych kolorach. Dla urozmaicenia mamy telewizor, śliczny złoty kominek, misia, komodę i inne dekoracje. Ciekawie się to wszystko razem prezentuje.

Czy urządzenie któregoś pomieszczenia jest dla Was kłopotliwe, nie macie pomysłu? Piszcie, pomogę! :)

Agata (Ania).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz