niedziela, 15 maja 2016

Metamorfoza... oczu?

Od zawsze w serii metamorfoz przerabiane były przeróżne części garderoby - od spodni do bluzek, aż po buty, kończąc na sukienkach i kombinezonach. Czas na małą zmianę! Kilka dni temu w ramach wolnego czasu, wpadłam na pomysł przerobienia oczu, które nie tak często spotyka się u nas w grze.


Już wiadomo o które oczka chodzi. ^^ Zdecydowałam się wybrać te, generalnie dlatego, że jakiś czas temu zrobiłam z nimi stylizację, która najwyraźniej zainspirowała mnie do ich przerobienia. Zobaczmy więc, co udało mi się wyczarować.


Z pracy jestem naprawdę baaardzo zadowolona. Tylko... lewe oko wydaje się jakieś krzywe, haha. Starałam się to ratować, ale bardziej się tego poprawić nie da. Zresztą większość par oczu ma lewe oko takie podejrzane, więc nie ma czym się przejmować :| Dodatkowo powiem, że planuję film z taką przeróbką - co myślicie? ^^


Get scared.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz