środa, 18 maja 2016

Opowieści z Awatarii - podejście drugie ;-;

Hejka! Spokojnie, zaraz przejdę do posta, ale najpierw coś powiem! ^^
Te osoby, które do zabawy 'Totalna porażka Awatarii' zgłosiły się w komentarzu, a nie napisałam do nich (bo zwyczajnie nie mam Was w znajomych), niech mnie zaproszą i napiszą - http://nk.pl/#profile/49755445 :) Pamiętam coś, że jest to m. in. Clarity, mam nadzieję, że jakoś się ze wszystkimi skontaktuję :)

Okej! Teraz mogę swobodnie przejść do posta!
Chcę znów jakoś wznowić tę zabawę. Może już zaczniemy?

Pomyślałam, że całą opowieść będziecie tworzyć Wy. To wcale nie jest z mojego lenistwa, zawsze mogę dodać coś od siebie :D
Napiszcie początek, może być fantastyczne, realistyczne lub kompletnie głupkowate! Wybiorę najlepsze!


Wszystko zamieściłam na powyższym gifie. Wystarczy, że napiszecie ok. 5 zdań, można oczywiście więcej.

Pozdrawiam! Do zobacze... napiszenia!

Rosalie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz